Det vi har det vet bara vi

Hur många av mina inlägg börjar med att jag ligger i sängen vaken mitt i natten och inte kan sova? Typ alla. Inklusive detta. Skitsamma, har så jävla ont i magen igen och är inte ett dugg trött trots att jag varit vaken snart 17 timmar. Vaknade i morse när Joel pussade på mig innan han åkte till jobbet och hade seriösa problem att somna om. 
Åkte till mormor och hjälpte henne i trädgården innan vintern och äckelsnön kommer. Vi åt lunch och pratade som vanligt om precis allt. Åkte senare till min baba och åt middag. Jävlar vad jag äter på olika ställen. Har blivit så nu när Joel jobbade över förra veckan, denna vecka och förmodligen nästa vecka också. Hatar att vara ensam, de e inte min grej.
Tog hundarna på en promenad och gick förbi mitt barndomshem, älskade killing. Hjärtat gick seriöst i tusen jävla bitar när Tindra världsvant i mörkret började gå uppför uppfarten och var påväg in på gården. Måste sett ut som en ganska skum människa som stod framför huset och stirrade samtidigt som tårarna rann och hela kroppen värkte. Fan, jag hatar när saker förändras. Har sagt det tusen gånger och säger det igen; jag vill vara där Joel är. Det är där jag och mitt hjärta hör hemma. Men innan vi flyttade ihop hade jag haft ett och samma hem i nästan 19 år. Och att inte ha tillgången till det längre fast jag inte vill bo där är hemskt. När jag lämnade tillbaks min nyckel i vintras ville jag kräkas. Jag fixar inte separationer, handen på hjärtat det är min värsta fobi. Vet ingen människa som lider av värre separations/beslutsångest än moi. Dom säger att det går att träna bort, men jag verkar inte komma så mycket längre fram i den träningen så jag vet ej. 

I morgon är det fredag och jag ska städa våran lägenhet, tvätta och dona. Har lite grejer på gång på många olika plan, men känns dumt att ta ut något i förskott och dela med sig innan jag vet någonting säkert. SovdagZzz, puss och kram!




Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0