Det regnar ute.

Så jag borde stänga fönstret som är öppet. Men då kommer Joel vakna för det blir för varmt och börja böka. Tycker dessutom det är lite mysigt att ligga och lyssna på. Idag har jag inte gjort ett skit, alltså verkligen en sån dag när någon frågar en vad man gjort och man svarar "ingenting." "Vadå ingenting, nånting måste du väl ha gjort?"(standard mamma) Men nä. Jag har gjort ingenting. Och det var skönt att göra ingenting. Faktiskt. Joel lagade mat åt oss och sen åkte han och spelade golf på kvällen och jag åkte hem till mamma och kikade på film med min lilla familj. Mysigt. Sedan hem, hämta ut paket som innehöll bland annat jättefina handdukar jag beställde åt oss förra veckan och lite annat. Nu sover babe bredvid i vanlig ordning och jag önskar jag kunde göra detsamma om min jävla mage kunde sluta göra ont nån gång. Magkatarren som aldrig ger sig. Suck. I morgon ska jag uträtta ärenden på stan, sen tror jag att jag ska lägga lite av skatten jag fick tillbaks idag(GOD BLESS) på en överraskning till min älskling!! Puss och kram 



Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0