Jag och mitt miserabla liv.

Ungefär så.
 
Packade ner nästan alla mina grejer jag har kvar hos mamma i flyttkartonger igår, det mesta var kläder och skor, men ändå. Det får vara hur mycket i-landsproblem det vill, men jag tycker det är SKIT_JOBBIGT att jag inte längre kommer ha tillgång till stället där jag bott i 18 år innan jag flyttade ihop med Joel. Jag har det så bra man kan ha det här hos oss, men jag har ändå kunnat åka "hem" om jag har känt för det, och nu kommer jag inte kunna det längre. Var sak har sin tid, som mamma sa igår när jag vägrade komma upp ur flyttkartongen jag hade placerat mig i och allt bara kändes så sjukt hopplöst. Jag vet om det, men det är inte mindre jobbigt för det. Ett annat problem är att jag inte har någon plats för alla mina kläder och skor här hemma hos oss. Vi ska kolla på en lösning har vi sagt sen det blev bestämt att mamma fick huset hon köpte, men ändå har inget hänt. På något sätt lite typiskt Joel och Jula över det. Jag jobbar natt på torsdag så jag är väl förmodligen inte skitsugen att åka in till IKEA på fredag. Men lördag kanske. Eller söndag. Eller?
Jobbar hur som eftermiddag idag, men har varit vaken sen 07:29 för frukostmöte på Hanséns och jag vet att lägger jag mig och vilar nu så kommer jag inte komma upp igen, är äckligt trött. Har ingen lust alls att jobba idag, det bara är en sån dag. Grannen under renoverar så det vibrerar i hela soffan och benen.. Skumt. Adjö.
 
 
 
Justja! Jag sa till Joel igår att eftersom så mycket kläder har blivit kvar hos mamma så har jag faktiskt varit TVUNGEN att köpa nytt.... Han köpte det inte. Han och mamma skrattade åt mig i ungefär en kvart och sedan åkte vi hem. Det var kul. Puss

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0