It's better to burn out, then to fade away

Har inte så skitmycket intressant att berätta, som vanligt varje gång jag klickar in här och ska skriva något. Har tagit igen sömn efter nattjobb igår och idag och vaknade i morse av att det var tvärstopp i min ena näsborre, sjukt irriterande. Petade lite på Joel och fick ett mumlande, sömnigt "godmorgon babe" och armar runt min kropp och en näsa snufsandes i min nacke. Fick gåshud och låg och halvsov ett tag till. Vi blev kvar i sängen ett bra tag och ägnade åt oss bara massa mys och pratande. Herregud, han är så fin! 
Jag hoppade sedan in i duschen och han började göra frukost åt oss. Efter det började jag kolla på Game of thrones i soffan och låg kvar där ända tills strax efter fyra, då vi åkte och handlade och sedan hem till mamma där det gjordes en riktig jävla dundermiddag. Behöver inte ens gå in på hur mycket jag åt. Så sjukt jävla gott. Joel åkte vidare till sin vän och jag blev kvar tills för en liten stund sen. Sen jag flyttade hemifrån uppskattar jag så mycket mer att få komma hem till min finaste mamma och få prata med henne och höra hur hon mår och vad hon har gjort. Vi har kontakt varje dag på luren, men bara att få sitta och prata med henne en stund är så skönt. 
 
Just nu ligger jag i soffan, lyssnar på Neil Young, dricker pepsi(INTE max), ska slå på mer Game of thrones och vänta på att få höra en nyckel i låset. Nyckeln som tillhör den andra personen som bor i den här tvåan på Gävlevägen. Min partner in crime, min älskare, min bästa vän och min bättre hälft. Gudarna vet vad jag hade gjort utan honom. No joke. Feelin blezzzed. POSS OCH KRAM

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0