Aj

Var på hälsocentralen igår och blev undersökt angående denna djävulska sjukdom. Tydligen har jag inflammation i hörselgångarna och var både röd och svullen, vilket gör det ganska normalt att jag har så jävla ont. Fick med mig örondroppar hem som ska tas 3 gånger per dag och inget vatten i öronen vid duschning. Det jobbiga nu då är
1. Det är jävligt svårt att ge sig själv örondroppar med rätt antal och pricka rätt osv så jag måste ha joel nära hela tiden
2. Det tar fan år innan skiten har runnit ner i örat och oavsett hur länge jag väntar så känns det som allt rinner ur igen när jag sätter mig upp
3. Det är en blandning av kortison och antibiotika i dessa droppar och den är GUL. Och lämnar fläckar på kläder/örngott, ja allt den hamnar på

Enligt sköterskan jag träffade borde jag känna mig mycket bättre redan till helgen och börja höra normalt igen. Men hon hade inget svar på varför jag var inne på andra veckan med feber och fortfarande hade ont som skit i halsen. Hon sa att jag skulle återkomma om jag fortfarande hade feber om tre veckor(????). Aaaa om jag inte avlidit tänkte jag. Tänker höra av mig på måndag igen om jag inte hör ordentligt, pallar ej detta mer nu. 

Adjö. / TPL

Comments
Postat av: Mami

På dem igen, ha helst med din egen diagnos så du får rätt behandling och medicin <3

2014-08-24 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0