Lever för en stund igen.

Har bra planer för den här helgen. Då mår jag bra en liten stund. Slutar tänka och får känna mig lugn. I morgon är jag ledig och ska fixa mina naglar och senare bjuda min mamma på middag. Lördag ska jag vara barnvakt åt världens bästa tjej som ska övernatta här. Har lovat mellomys med massa godis. På söndag har jag och kiddo planer. Det kommer bli bra. Har hjälpt henne med läxan ikväll och ätit jordgubbar. Sen låg vi i hennes säng i säkert en timme och skrattade så vi fick ont i magen åt alla gamla minnen och saker vi kunde komma på och allt som varit dom senaste dagarna var som bortblåst. Jag tycker om dig josefine. Nu ska jag duscha sen sova. Längtar efter min joel.

Ps. Om du läser det här Margit så är du en fin människa!!! Bara så du vet det. Puss och kram


Comments
Postat av: Margit

Nu ler jag igen :-). Tack Julia!

2013-02-22 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0