23/12

Helt galet vad fort det har gått. I morgon är det julafton, men satan i gatan vad jag längtar!! Vi kommer att fira med min familj hos mormor&morfar först och sedan vidare till Järbofamiljen på kvällen. Var klar med alla julklappar i bra tid i år och vi har julstädat våran lägenhet, åkt med återvinning och slagit in paket och pysslat massa. Joel är ledig ända tills 7e.... fusk. Jag jobbar som vanligt, men ledig julafton och juldagen i alla fall. MEN, något som är ett problem är att jag just nu har jättejätteont i min hals, öron och känner mig helt snurrig. Blir jag sjuk tills i morgon så vet jag inte vad jag gör. Blir så satans förbannad. Sitter och kikar lite över datorn på Joel som spelar tvspel och blir lite varmare i hjärtat. Om du ändå bara visste hälften av vad jag älskar dig, det är läskigt. Du skulle kunna få mig vart du vill och hur du vill. Jag kan inte minnas hur det såg ut innan dig och jag vill aldrig mer veta hur det är heller. Du är det absolut finaste jag har, i hela världen. Nu ska jag dricka mitt mango thé, fixa babes julstrumpa, duscha och sedan sova bums! Hoppas på ett bättre mående i morgon. Hoppas alla mina läsare(mamma) får en fin julafton. Och du med Margit, kram på er allihopa!!! 
 
Jula

Comments
Postat av: Margit

Tack detsamma fina Julia! Jag ska fira julafton med Ola och Lotta och barnen och Lottas familj, sen ska jag bara mysa och pyssla i min nya lägenhet.

2013-12-23 @ 23:45:18
Postat av: Anonym

Tack detsamma fina Julia! Jag ska fira julafton med Ola och Lotta och barnen och Lottas familj, sen ska jag bara mysa och pyssla i min nya lägenhet. Kram!

2013-12-23 @ 23:45:57
Postat av: Mami

Fick en jättefin julafton, mysigt att ni var med du och Joel. Tack för min designjulklapp som jag kikat så länge på men gett upp hoppet om. <3

2013-12-25 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0