Voila

Visste inte att folk fortfarande klickade in här. Hade nästan glömt bort själv att jag har denna blogg kvar. Det är ej mycket jag har att skriva om lr saker som händer. Jag har fått längre hår, skaffat fler tatueringar, hängt med homegirl, köpt för mycket skor, fått en praktikplats som förhoppningsvis ska leda till jobb, rökt för många cigaretter, tittat igenom säsong 1,2 och 3 av sex and the city, spelat match, tränattränattränat, det finns någon jag tycker väldigt mycket om och i morgon ska min mormor ha århundradets 75-års fest. Ungefär så ser mitt liv ut just nu. Just just nu, sitter jag i soffan i mina pyjamasbyxor och en stickad tröja. Har två trötta hundar här som jag ska ta ut på en promenad, sen ska jag dela en flaska vin med min andra halva ikväll. Och längta lite. Men bara lite. Puss och kram


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0