Absolut bästa.

Igår tittade jag på min absolut mest älskade, utnötta och finaste filmen i mitt liv. Jag har växt upp med den här filmen och jag och simba va fan homies redan när jag va liten. Varenda morgon fick mamma/pappa gå ner och sätta igång den här filmen i vardagsrummet åt mig. Sen satt jag i soffan med mina nappar och rabblade alla repliker i filmen tillsammans med mitt lejoncrew. Kunde vartenda ord och varje sång utantill. Börjar fortfarande gråta som ett as när jag ser den idag. Ryser i hela kroppen när den sätts igång. Mwah.


Comments
Postat av: sandra

helt klart bästa! kan kolla på den om och om igen 100 gånger

2012-03-06 @ 14:24:08
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0