Thug Life

Råkass uppdatering, får aldrig riktigt tid och det är konstigt nog många som har klagat. Får ingenting gjort hemma, kan inte koncentrera mig, tredje världskriget bröt ut när jag vaknade från min powernap så jag packade mitt pick och pack och drog hem till m&m. Skulle vilja säga på obestämd tid, men skulle aldrig klara av att lämna dig. Har försökt plugga sen ungefär klockan fyra och kommer ingen vart. Tänker för mycket, känner för mycket och gråter för mycket. Att det alltid ska bli såhär, förstår inte varför. Vad jag än gör så är det aldrig bra nog och det är alltid någon som blir missnöjd. Jag kostar för mycket pengar, är för otrevlig, hjälper till för lite, ingen vill vara med mig för jag är elak, jag är lik P och yadi yada.... Jag vet att det där inte är sant, but still.. Hjärnan orkar inte riktigt med sågning på sågning, än mindre hjärtat. Det gör faktiskt ont, på riktigt. Har för mycket saker i skolan, för mycket träningar, för mycket beslut att göra, för mycket saker att tänka på, för mycket personer att bry mig om och för mycket av allt helt enkelt. Blir bara massa jävla osammanhängande bs i detta inlägg så jag slutar nu. Mormors smoothie och ett nytt försök att plugga. Hej

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0