7/8

Sköön helg. Det var behövligt att få ta en liten paus ifrån pluggandet och ha roligt i två dagar! Alkohol, fina vänner, grillning och utgång har stått på schemat. I fredags åkte jag och mamma till Mia och jessie och grillade och drack vin. Johan, cecilia och anneli kom efter ett tag också. Sedan åkte vi till livingroom och satt där resten av kvällen. Kom hem relativt tidigt och hade en jättefin kväll. Igår var jag hos Sara med massa fint folk för att sedan dra ut på lobby. Dansade med martina hela kvällen nästan, träffade massa bra människor, bla älskade Ida som jag har saknat så fruktansvärt!! Hade jätteroligt hela kvällen och tog sällskap hem med fina E. Somnade någon gång vid sex i morse, denise väckte mig nio. Tanken var då att jag skulle kliva upp, men la mig och "vilade" i mammas säng och då var det ju kört. Vaknade vid halvfyra och känner mig inte piggast i världen, men så får det vara, för det var värt det!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0