00:40

Händer fortfarande inte mycket. Det känns lite trögt just nu. Blir lite sugen att bara dra härifrån ibland och bara ta allt som det kommer. Hade jag inte haft min älskade Joel så hade det kanske varit ett alternativ. Och min mamma. Kan seriöst ej bo längre än en mil ifrån min mamma. Funkar ej. Helt sant. 

Idag och igår har jag tvättat och handlat. Följde med Joel till Valbo och kollade på någon jacka, köpte ett par supersköna mjukisar också innan vi åkte hem och åt middag. Spelade lite datorspel med honom efteråt gjorde jag också. Vilket egentligen går ut på att jag sitter i hans knä och han säger vilken knapp jag ska trycka på när. Superkul. Brukar bara hända när jag är extremt uttråkad. 
Nu ligger han bredvid och sover i vanlig ordning och jag är som alltid inte ett dugg trött när jag vill sova. I morgon har jag lovat min mormor att jag ska komma dit och hjälpa henne komma igång med hennes nya iPhone(min gamla). Det blir nog skoj och mycket träning för tålamod, som jag har noll av. Spännande. Gooodnighhhtz!

Comments
Postat av: mami

Du är ju den enda som har tålamod att lära mormor :) Tur du bor så nära, hur skulle det annars gå för mig? Puss

2014-10-03 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0