Sämst

Också kommer den igen. Den där jävla ångesten och deppigheten. Slår aldrig fel och slår jävligt hårt. Det är något som inte är bra nu. Jag kan sätta fingret på vissa uppenbara saker som gör att jag mår skit, men sen finns det dom där grejerna som överdriver allt och drar mig neråt hela tiden, varje dag. Och dom kommer jag nog aldrig kunna identifiera. Jag vill inte jobba, jag vill inte äta, jag vill inte prata, jag vill inte bli rörd, jag vill inte sova, jag vill inte vara vaken, jag vill inte tänka. Jag vill bara inte. Absolut ingenting känns rätt eller bra nu och jag skulle inte kämpa emot om allting bara tog slut nu. Om jag bara kraschboom gick in i väggen eller bara stängde av. 
Joel är en jävla klippa som ser och förstår mig, men inte ens för honom kan jag förklara vad som är fel. För jag vet inte själv. Det bara är så. Allting och allra mest jag är värdelös just nu. Blä. Godnatt. 

Comments
Postat av: mami

Du är så bra och fin! Alla har dippar då och då men det är då du måste orka och veta att det inte alltid kommer vara så. Puss

2014-03-06 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0