12:38

Trött!!!! Har legat och halvsovit från halv elva tills nu. Så jävla skönt och så jävla välbehövligt. Dels för att jag är helt slut min kropp och all trötthet börjar komma nu och dels för att det bara är en tidsfråga innan jag blir sjuk. Joel är dålig och jag känner mig hängig jag med. Det måste vara därför jag är såhär slut hela tiden. Igår väntade jag på att Joel skulle komma hem från jobbet och försökte sysselsätta mig hela tiden för jag kände hur verkligen varenda muskel och del i min kropp var helt slut och ville sova. Sedan satte vi upp våran nya klocka och sen skulle han duscha innan vi köpte mat. Jag la mig på soffan och väntade och de tog väl ungefär 30 sekunder innan jag sov stenhårt. När Joel sedan väckte mig kände jag mig helt skakis och yr och mådde illa. Det är lite obehagligt, jag känner mig så slut men jag vet inte vad det är som gör det. Nu måste jag kliva upp annars kommer jag somna om. Adjö. 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0