00.55

Är väldigt sömnlös, som vanligt. Och ska jobba i morgon, som vanligt. På något sätt känns det som dagarna gått ovanligt sakta trots jul, nyår och allt där emellan. Jag har jobbat som vanligt medans i princip alla runt omkring mig haft senaste. Typ. Har varit lagomt jobbigt att kliva upp på morgnarna när Joel legat kvar och sovit i våran varma säng. Men cash is king. Jag har en tatueringstid den 17e och planerar redan den efter det och en resa till Holland till min älskade vän Luit, så det passar bra med storhelgsob. Annars är det inte mycket som händer. Vi fixar i lägenheten, myser, myser och myser. Ikväll har mamma och syster kollat på hockeyn med mig hemma hos oss och Joel är fortfarande kvar hos sin vän. Ne, precis nu låste han upp dörren. Läskigt. Nu ska jag pussas och kramas och sen försöka sova för femtioelfte gången. Adjö. 

Comments
Postat av: Mami

Jag somnade 05.00, hur pigg som helst!
Tack för en mysig kväll och att vi alltid känner
oss så välkomna hos er! Puss o kram J&J

2014-01-06 @ 14:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0