Blablablalba

Igår var det fredag och alla hjärtans dag. Jag kom hem ifrån jobbet till en superfin orkidé och godishjärtan, samt världens snyggaste kille i soffan tittandes på hockey. Kinamat med massa tända ljus på kvällen och fantastiskt mycket hångel. Fantastiskt. Jag älskar dig så mycket babe! 
 
Idag var det flyttdagen och det finns inte så mycket att säga om det.. Vet helt ärligt inte vad jag gjorde där. Vi drog ganska fort och åkte till Gävle och kikade på Stadium outleten och käkade på Max. Åkte hem och gosade massa. Jag somnade. Vaknade till av att Joel sa att han måste på toa och det fanns inget toapapper så han skulle gå till Ica och köpa. Jaha tänkte jag och somnade om. Haha. Han har dragit iväg till bara boys för att kolla hockey och förmodligen bli borta längre än vad jag orkar vara vaken. Jag sitter framför datorn och äter kräm med tårar i. Gott. Fanns inte ens mjölk i kylen så det var inte ens värt det. Ska slå på dom två sista avsnitten av Game of thrones och sedan vara mer ledsen och tycka synd om mig själv. Fan jag e inne i nån jävla svacka eller någonting nu, för det är mycket som inte känns rätt, mår fan inte bra. Jobbigt.
 
Förresten har jag namnsdag i morgon. Adjö.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0