17/12

Det är den 17 december och jag har nada julfeeling alls. Jag är nästan klar med alla julklappar, har pyntat här hemma och klätt våran fina lilla gran, men fortfarande ingenting. Det är nog mycket att det inte är någon snö ute som gör det, jag gillar inte alls snö men kan medge att det ser ganska tråkigt ut när man kollar ut och det är antingen grått och mörkt eller grönt gräs överallt. Hur som helst så längtar jag i alla fall. Jag älskar julen och allt som har med julen att göra, förutom maten typ. Det kommer bli ganska stressigt för oss i år igen, eftersom vi har två familjer vi ska hinna med och förmodligen blir det järbo på morgonen/förmiddagen och senare sandviken hos min baba eftersom de e hans jul i år. Vilket betyder att det blir min älskade mamma på juldagen. Förra året kände jag att jag inte riktigt hann njuta utav julafton, utan bara flängde fram och tillbaks och slängde i mig mat och bytte julklappar utan att få någon riktigt ro. Vill ej ha det så i år igen så denna gång ska det vara ordentligt planerat.
 
Annars händer det inte så mycket, väntar på ett viktigt besked och gör om ganska mycket hemma i vår lägenhet. Vi har ä.n.t.l.i.g.e.n köpt ett riktigt matbord och tagit bort det fula dryga jävla barbordet. Har även lite smått börjat rensa allt möjligt här hemma. Idag rensade jag mina troslådor. 144 par fick jag det till innan rensningen. Galet. 
Borde sova för längelänge sen nu också men är halvt sugen att slå på en film. Vi får seeee. Puss och kram

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0