Kan.inte.sova

Ne. Det kan jag inte. Varje gång jag ska jobba kväll ställer min hjärna typ om sig automatiskt och jag kan verkligen inte somna bara för att jag vet att jag får sovmorgon ändå. Babe ligger bredvid och snarkar och det gör mig ännu mer stressad. Vill också. Känner mig speedad efter dagen, trots att den varit som vanligt. Jobb, hem till mamma och ta emot en leverans med mina skor,  hem och äta, beställa kläder(ångest) och sedan tv i sängen innan joel somnade på mitt bröst. Min fina. Som sagt kvällsjobb i morgon och känner jag mig själv rätt är de raka vägen i säng efteråt. Troett. Ska krypa nära nära nu och försöka varva ner. Poss och kram


Älskade❤


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0