Just nu.

Det är mycket som händer nu, fast det inte är mycket alls. Jag jobbar, lagar mat, tvättar, städar, dricker vin med vänner på lediga helger, hälsar på mamma, pysslar i lägenheten och mår. Jag har adressändrat och officiellt blivit sambo med min fina Joel. Vi trivs ihop och allting funkar så bra, så även fast jag gör dom där tråkiga vardagssysslorna spelar det ingen roll för jag har alltid Joel att komma hem till. Ingenting gör mig så mycket för jag vet att all min kärlek är besvarad på samma sätt och den är i enorma mängder. Vi bor ihop, lever ihop, sitter ihop. Vi har våra egna liv, kompisar och grejer vi gör men i slutet av dagen kommer vi alltid hem till varandra. Och den känslan är det bästa jag har. Just nu. 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0