Helg.

Har haft en fin och lugn helg. I fredags var jag dödstrött när jag kom hem från jobbet, men när jag kom hem var Joel redan hemma så vi bestämde oss för att gå ner på stan och kolla efter ett par kängor åt honom. Det spöregnade när vi kom ut så vi satte oss i bilen och åkte till crispin. Tittade och provade lite, tog en sväng på systemet och sedan gick vi och tog en fika på marangoni. Mysfredag. 
Efter fikan var det dags för handling på Ica och det var sjukt mycket folk. Både jag och Joel får rus/panik av folk så det blev en snabbhandling till kvällen bara. Hem och laga mat och sedan bara massa mys och kvalitetstid med min fina älskade. 

I lördags sov jag länge länge, så Joel kom och väckte mig och sa att jag inte fick sova längre. Åt lite rester och sedan kom Joels familj över en snabbis, halva i alla fall. Senare på kvällen skulle Joel iväg, så jag tog bilen och åkte hem till mamma och åt, sedan hem till pappa för cheescake och film. Kom hem vid halv tolv nån gång och låg i sängen och halvsov ganska länge innan jag somnade ordentligt. Det är jättekonstigt, men sen jag träffade Joel har alla mina problem med sömnen minskat. Däremot kan jag inte sova bra och riktigt tungt om inte han ligger bredvid. Jag kan vakna och känna mig orolig, vända mig om och då ligger han inte där. 
Hur som helst vaknade jag när han kom hem och kunde då somna om skönt. Har varit trött hela dagen idag och det har inte varit många knop här hemma idag. Vi har handlat, gjort mat och tittat på film. I morgon firar vi ett år tillsammans. Det har gått så fort och jag ångrar inte en sekund. Det här är mannen i mitt liv, alla dagar i veckan. Ska nu kura ihop mig bredvid honom och somna, jobb i morgon, sedan ska vi fira och mysa <3 




Comments
Postat av: Jecken

Ni är så söta och jag är så glad för att ni har varandra! Kram <3

2013-12-02 @ 00:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0