Har haft världens(VÄRLDENS) mysigaste dag idag. Joel tog ledigt ifrån jobbet och vi åkte till furuvik i morse. Bara jag och min babe. De var sol och varmt som fa-an hela dagen och allting var bara helt perfekt. Verkligen. Var helt slut när vi satte oss i bilen och åkte hemåt, tror till och med jag somnade någon minut. Väl hemma blev det en lång skön dusch och sedan pizza och några avsnitt av walking dead som fick avsluta dagen. Nu ligger min fina bredvid mig och snarkar. Jag kommer aldrig tröttna på att tala om för honom hur fantastiskt älskad han är lr vilken jävla tur jag har som får vara med honom. Jag e blessed. Nu ska jag vila mina ögon också. Puss och kram


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0