Ni suger

Idag är jag sur. Och trött. Jag har ont i nacken, mår illa och Joel åker till Göteborg i morgon över helgen. Jag är sur på allt och mår bara allmänt bajs. Tyck synd om mig. När jag är sur börjar jag även tänka på saker/personer som irriterar lr stör mig. Typ absolut onödigaste energin jag gjort av med idag, men ibland får man. För jag är sur idag. Stör mig på elaka opålitliga människor som förstör för mig/folk jag bryr mig om. Det värsta jag vet är folk som medvetet är elaka och sedan låtsas vara guds bästa barn. Att vissa utav dom även har mage att komma fram och ljuga en rätt upp i ansiktet när jag vet den exakta sanningen är både irriterande, roligt och sjukt på samma gång. Men om vissa fortfarande känner för att köra "lägga-huvudet-på-sne-och-se-söt-ut" grejen så får dom väl göra det. Vrider och vänder på saker för att lägga över det på den andra parten och vägrar stå för det dom sagt. Nekar allt som går att neka. Roligt för er. Usch. Nu har jag gnällt klart. Mat. Hejdå.


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0