01.30

Det är något fel på mitt immunförsvar. På riktigt. Den här gången har jag fått en brutal hosta, lock för öronen(hör allvarligt typ ingenting), konstant rinnande näsa och ont i halsen. Har seriöst snutit mig 50 gånger varje dag. Börjar bli sjukt tråkigt att bara vara hemma. Kan inte sitta still. Min fina kom och sov med mig igår vilket gjorde allt lite bättre för en stund. Att få ligga i hans famn och känna hans lukt. Mwwwaah. Vaknade en stund innan hans alarm gick på i morse(äckligt tidigt) och lyssnade när han andades bara. Blir mycket sånt här nu, men på fullaste allvar trodde jag aldrig att jag skulle älska någon så mycket som jag älskar Joel. Världens finaste. Nu är det dags att snyta sig för 4645 gången, sen sängen. Puss och kram


Comments
Postat av: Natacha

Fin blogg! Har du en bra helg? :)
Kolla gärna in hos mig om du har lust

2013-05-05 @ 00:05:08
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0