Repeat

Jag har ett hetsigt temperament, jag säger fel saker i fel lägen, jag provocerar sönder, jag kan vara den elakaste människan någonsin när jag vill, jag skriker och slår sönder saker när jag blir förbannad, kan inte kontrollera mig själv och gör oftast saker jag ångrar efteråt.

Så, nu har jag erkänt det. Och det här är bara några utav mina brister, jag har många fler. Men ser du ens dina egna brister och fel som du gör? Ser du ens att du får mig att må dåligt? Eller HÖR du ens när jag säger till dig att DU FÅR MIG ATT MÅ DÅLIGT?? Inte ens när du får fuckin jävla facit i hand och jag säger "det här och det här gör mig ledsen, gör inte så är du snäll". Inte ens då?! Hur i helvete skulle jag kunna göra det nå enklare för dig? Och när du inte ens kan ändra på någonting då så vet jag helt ärligt inte varför jag ska bry mig. Du kommer att ångra dig, det vet jag. Du kommer att vara så besviken på dig själv för att du lät mig försvinna och att du inte gjorde något åt det medans du fortfarande hade chansen. Och jag tänker låta det vara så. Jag har försökt tala om det här för dig hur många gånger som helst, men det går in i ena örat och ut genom det andra. Det bara rinner av dig. Och jag FÖRSTÅR inte hur det bara kan rinna av dig när det är mig det handlar om? Jag har alltså ingen viktig roll alls i ditt liv? Okej. Tack hej fuck dig. Jag är så fruktansvärt färdig med allt det här. Jag ger upp nu, totalt! Jag tänker inte lägga någon mer energi på någon som inte lägger någon energi tillbaks och inte ens kan ge den minsta lilla respons. Du prioriterar saker HELT fel och det är JAG som ska gå först, JÄMT, oavsett vad fan du pysslar med så borde det vara jag som går först om jag ringer och behöver hjälp med något. Och så länge det inte är så så kan du bara dra. Jag tänker då fan inte alltid komma i sista hand och bara duga ibland bara för att du inte har något bättre att göra. Jag är inget jävla tidsfördriv som duger så fort din telefon inte plingar hela tiden. Och du kan säga att du älskar mig mest i världen och att jag är allt för dig hur mycket du vill,  DET SPELAR INGEN ROLL SÅ LÄNGE DU INTE AGERAR DÄREFTER!!!!!!!!! Då behöver du inte ens säga det. Jag VILL INTE HÖRA när jag vet att det bara är tomma jävla ord och massa jävla bs!!

Jag älskar dig. Väldigt mycket. Men så länge du är den personen du är just nu så behöver du inte höra av dig till mig. Den här gången menar jag det på riktigt.

Comments
Postat av: Mami

Förstår att det gör ont och är jobbigt för dig älskling. Jag kommer alltid finnas för dig och göra det jag kan för att hjälpa men vissa saker/personer kan man inte förändra de måste själva komma till insikt om att en förändring måste ske. Puss

2011-09-06 @ 18:49:27
Postat av: Lajnis

Även om du är världens argaste, och kan få en att lägga sig ner på backen och grina av bara en blick. Så är du världens starkaste och vackraste människa, och du har klarat dig i 18 år, du kommer klara dig i framtiden med. Du är vuxen, jämfört med många människor i ditt liv, men de kommer också växa upp, men de kan ta lång tid och tills dess får du vara den vuxna. Du har en underbar mamma och syster, glöm aldrig dem och alla de andra underbara människorna i din omgivning som bara ger dig positiv energi ! I love you, du är bäääääääääääst !

2011-09-08 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0