Eeeeee

Har så djävulskt ont i magen. Ligger i sängen och ber till gud att det ska släppa så jag får sova någon gång. Har mensvärk utan mens. Så jävla onice och så in i helvete smärtsamt. Fyfan. På riktigt. 

Denna vecka har varit ganska seg. Joel var hemma tisdag onsdag och jag fick pyssla om sjuklingen. Mest han som pysslade om mig pga sån jävla smärta men ändå. Blev massa filmer, glass, te och pussar i soffan. Supermys. 

Var hos världens bästa mamma ikväll och fick bli mer ompysslad. Älskar seriöst min mamma mest av allt i världen, hon är fan världens bästa människa. Så de så. 

Borde verkligen sova nu men de verkar ju bli omöjligt. Trycka en karta Ipren kanske? Jaalå. Tack för mig

Comments
Postat av: mami

Älskar dej med Jula

2014-10-20 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0