00:53

Hej!!!!

Ligger i sängen och tittar på mina fina killar som sover båda två. Den ena helt slut efter jobb och golf och den andra helt slut efter massa lek med Tindra. Fotboll på tvn och jag borde egentligen sova också. Upp 05.30 när Joel kliver upp och ut med Misha och sedan ge honom frukost innan vi två kryper ner i sängen och somnar om. Misha är förresten vårat nya tillfälliga tillskott, en yorkievalp på 14 veckor som ska bo hos oss ett tag. Så otroligt fin och han har verkligen tagit både mig och Joel med storm! 

I morgon ska jag på ett morgonmöte och sedan ska jag nog försöka ta tag i att styra upp garderoben med det nya stativet som kom idag. Denna gång va alla delar med tack och lov. Nu är det sovdags, puss och kram



Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0