Knas

Fan vad jag inte gillar nya blogg.se. Tycker de va totalt värdelöst. Kan också ha att göra med att jag hatar förändringar. Tål det inte. Idag har jag varit duktig och öppnat en möjlighet till eventuellt jobb. Fint. Jag har också hängt med homegirl och utfört lite nattfiske. Mysigt. Jag har även under veckan äntligen åkt och köpt min Macbook pro som jag fick utav alla fina människor på min student, och jag älskar den, jag är verkligen kär på riktigt. Den är så fin och bra och perfekt för mig. Och äntligen min egna dator som är bara min. Amazing. I morgon ska jag fixa mina naglar svintidigt på morgonen och sedan ska jag sova hela dagen ända tills det är dags för utgång. Pöss

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0