Jag är glad att jag har en vän som dig.

Du har så rätt i allting du säger, det låter så realistiskt, sofistikerat och bra på alla möjliga sätt i hela världen. Du är en människa som jag alltid sett upp till, ser upp till och förmodligen alltid kommer att göra. Jag är så mad proud över dig och du ska ha allt det bästa som går att få, för att du förtjänar det. Det finns ingen annan jag vågar berätta allt för och ingen jag litar på och känner mig trygg med som jag gör med dig. Du är en del utav mig och min närmsta vän på ett sätt, men du är också en del utav familjen, precis som vi sa idag. Du har alltid varit en storasyster för mig. Någon som säger till mig när jag gör fel, tröstar mig när jag mår dåligt och alltid, vad det än är, sätter mig i första hand när jag ringer och säger att jag mår dåligt. Det finns ingen som jag kan jämföra till ens i närheten utav dig, du är unik och speciell på alla möjliga sätt. Det finns självklart dåliga dagar för oss båda två då vi kan störa oss på varandra och fräsa, men det är som du skrev till mig. Vi behöver inte höras varenda dag, vi kommer alltid ha något speciellt och veta att även fast vi inte hörs varje dag så finns vi alltid kvar hos varandra. Och det är stort att ha någon som dig. Jag kommer aldrig tveka på att ställa upp för dig eller vara där när du är den som mår dåligt och vill ha hjälp med något. Du är en sån fin, stark och stor människa och jag vill bara ösa tusen textrader över dig i detta inlägg, textrader med massa kärlek. Jag är så glad att du finns där, även fast jag inte alltid gör som du tycker jag ska göra eller lägger energi på det du ser att jag borde lägga ner energi på. Men hade jag inte haft någon som sa åt mig vad jag borde lägga ner energi på hade jag aldrig ens haft den här tankeställaren som jag har just nu. Många saker jag går igenom och klarar av är tack vare dig och jag är så tacksam, så fruktansvärt tacksam. Glöm aldrig det. Det spelar ingen roll om jag ringer en kvart innan utgång och vill att du ska fixa mitt hår, låna mig en klänning, eller om jag ringer och mår skitdåligt och är nära att bryta ihop, vill ha skjuts, ses och luncha eller bara sitta i soffan och prata. Jag vet att du alltid svarar och alltid när du har tid/möjlighet och jag hoppas du vet att det är samma sak ifrån min sida. Aldrig något annat. Du är verkligen bäst.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0