Motivation

När man vill uppnå något eller få det resultat man är ute efter måste man vara beredd på att gå in till 110 för det. Det funkar inte att bara tro att saker och ting ska hända av sig själv, man måste jobba för det och verkligen anstränga sig. Det finns ingen bättre känsla än den man har när man kommit dit man vill och klarat det som var svårt eller jobbigt. Jag älskar den känslan och kan leva på den så länge. Men för att ta sig dit så är det jävligt mycket arbete, och framför allt motivation. Jag är den mest svåra människa i hela världen att få motiverad till något och jag tappar den så fort jag hittat den. Men just nu är jag inne i världens motivationsrus och jag vill inte tappa det nu. Den här gången vill jag behålla det och slutföra det. Nu jävlar tänker jag göra det här för det är vad jag vill och jag tänker stå fast vid det och jobba arslet av mig.


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0