Drives me crazy!!!!!

Jag får nå jävla fel på mig själv, ALLVAR. Nu har jag suttit och försökt plugga sen klockan fyra. Vad har jag åstadkommit? INGENTING. Inte en enda rad, inte ett enda häfte läst, inte ett skit. Jag hatar att jag gör såhär varenda gång. Jag kommer på saker att göra hela tiden istället för att sätta mig ner. Och att sitta still och fokusera på en och samma grej är en jävla omöjlighet för mig. Det är något bra på tv, någon skriver på face, telefonen ringer, måste byta låt, ska se ett avsnitt av den där serien först, redigerar bilder, bloggar, röker 9384394803 cigaretter, äter, sover en stund. Allting jag kan göra för att slippa plugga. Och då får jag råångest över att jag inte har gjort det jag ska när jag lägger mig och högen med rester blir bara större och större. Jag hatar det. HATAR. Jag kan inte ägna mig åt en sak och att komma igång och göra klart en sak på samma dag har jag nog fan aldrig åstadkommit. Har x antal rester som ligger och är halvgjorda istället för några som inte är påbörjade och några som är klara. Alla är halva. Typ. Jag blir fan sjuk i huvudet av det här. Kommer aldrig få ta studenten. Så jävla dålig. Fuck you julia.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0