Namnlöst

Äntligen kom mitt efterlängtade lov. Jag gjorde ett matteprov i torsdags och fick g. Så jävla bra. Five more to go och sen är skiten klar! Massa cred till min fina lillasyster som stått ut med mitt jävliga temperament och utbrott och lärt mig massa!! Delen delat på det hela, nu kan jag. Blev massa avsnitt av älskade greys igår, utgång me fina denise i torsdags och ikväll fick jag besök av fina camilla så jag slängde ihop en ananaspaj med lite hjälp av lina och jävlar i min låda vad god den blev! Lina och jag fick även en behövlig pratstund om allt mellan himmel och jord, som vanligt och återigen förvånas jag av hur klok, tålmodig och fin min bästa är. All kärlek till dig! Nu ska jag krypa ner i min nybäddade sängjävel och kicka igång nästa avsnitt av greys! Pöss och skitmycket godnatt


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0