Frrrk

Igår var jag i skolan och hade två lektioner. Beställde balbiljetter. Jag åt pizza med min mamma och la mig tidigt. Plutten kom när han slutat jobba och kikade lite greys med mig. I onsdags var jag i Gävle på 50-dagars och var fullare än jag varit på jävligt länge, och jag hade jävligt kul. Somnade väldigt sent med fyra andra pers i samma säng(OBEKVÄMT) och var alldeles för trött för att gå till skolan som planerat nästa dag. Städade hela luits lägenhet och tog tag i det helt sjukt enorma berget av disk. Fick höra att jag skulle vara den perfekta flickvännen så jag tar det som att det blev bra. Idag har jag varit i Valbo och gjort av med pengar. Jag har köpt ännu ett par skor. Ångest. Jag har också varit på kalas, lagat världens godaste middag med min fina Nis, kollat på sunes jul/sommar och hämtat en berusad och söt mamma. Nu måste jag göra något väldigt jobbigt so förmodligen kommer ta väldigt lång tid. Jag ska rensa min garderob och min skosamling. Jag vägrar gråta, men risken finns faktiskt. Psyk. I morgon ska jag löpa och plugga matte. Roligt. Återkommer när jag brutit ihop färdigt. Hej


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0