Waaaat

Hur fan kan det komma sig att det ALLTID blir så att någon berättar för mig att vi har prov i morgon som jag är helt omedvetende om, and i'm like waaaaaaaaaaaaaat? Jag som tycker att jag hänger med ganska bra. Vill även ha förklarat hur det kommer sig att ingen tar hänsyn till att vi har varit borta i en vecka och inte haft tid att sitta och plugg hela tiden i Berlin?? Bitch please. Så jävla less på alla läxor och skit dom öser över oss efter bara några veckor i skolan, när fan ska man hinna andas? Ärligt. Ångrar så jävla mycket att jag valde sam, jag hatar ju för fan att plugga.
Annars ganska soft dag, tre lektioner. Samhällskunskap, psykologi, tyska. Förstår inte varför jag ska lära mig det där äckliga språket. Kommer aldrig någonsin ha användning utav det och jag vill inte ha användning av det heller, fulaste språket ever. Blä. Tog en skön fika med min saknade homegirl efter skolan, skjutsade henne till jobbet och begav mig hemåt. Har nu käkat och sitter och pluggar lite psykologi, historia och filosofi. Och nej, det är inte det roligaste jag gjort, men det måste göras. Helt jävla galen utekväll i lördags på tal om ingenting förresten. Vad fan hände efter den där sista shoten egentligen? Spårat, men sjukt roligt. Min Lisa levererade som vanligt! Kung.
Nu är det dags att återgå till det viktiga. Pöss och kraaam

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0