02:45

Har haft två helt underbara veckor!! Först i Kreta, sedan i Borlänge på Peace & Love!!! Helt galet var det, bästa veckorna på grymt länge! Kom hem måndag klockan ett ungefär, slutade dricka vid sju på morgonen typ haha. Däckade direkt när jag kommit hem och hade körlektion idag klockan nio, har nog aldrig gått så dåligt. Påminn mig om att aldrig boka in det igen en dag efter festande. Har ingen röst kvar, ont som fan i halsen och fortfarande seg, men fan så värt! Tröttnade skapligt mycket på vissa människor där borta och hade gärna varit utan dom resten av veckan men life is life och jag hade ju min älskade Lina med mig så de va kung ändå! Deadmau5 var det sjukaste jag någonsin varit med om på mina snart 18 år. GALET. Nu tänker jag lägga mig och sova sjukt länge. Puss

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0