01:50

Jag har ont i huvudet. Svullna ögon. Tung kropp. Precis som igår. Samma känsla ligger kvar i magen och det blev ingen skillnad av idag. Det går inte. Jag kan inte förlåta. Än mindre glömma. Just nu vill jag bara härifrån. Jag vill skrika. Jag vill springa fort, fort. Jag vill dricka 30 shots på rad, vill tatuera hela min kropp, vill hoppa av skolan och bränna varenda jävla bok därifrån, vill ha sex med en helt okänd människa, vill ta för många sömntabletter och leva på ruset, vill slänga mig i iskallt vatten, vill slå någon så hårt att den knäcker minst ett ben i ansiktet, vill röka alldeles för många cigaretter på rad, vill operera mig, vill lyssna, vill inte lyssna, vill knarka, vill dansa, vill spränga mina trumhinnor, vill bli älskad, vill bli hatad, vill sätta mig i bilen och köra alldeles för fort, vill bryta något i min kropp, vill ge allt jag äger till dom som inte har något, vill sova, vill vara vaken.

Det kommer gå så jävla hårt utför nu. And I blame you.

Comments
Postat av: Margit

Hela jag ryser o vill gråta när jag läser din text....Julia, fina kloka Julia....känn alla känslor du har.....men slå inte på dig själv, gör inte dig själv illa...du är en värdefull person, kom alltid ihåg det !! Kram, morsfaster Margit

2011-12-17 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0