Fu

Jag är så jävla T-R-Ö-T-T på folk som ljuger, folk som jag duger för i vissa lägen/perioder, folk som inte kan stå för saker, folk som inte tar någonting jag säger på allvar, folk som skäms över mig(FU), folk som har storhets, folk som kräks på mina skor(tack), folk som snackar skit, folk som vägrar sätta i halsen och tappa rösten när dom blir konfronterade och folk i ren jävla allmänhet. FUCK OFF, låt mig va bara. Fan är det för jävla fel på vissa människor? Jag slutar verkligen aldrig att förvånas. Det som är riktigt ironiskt är ju när det handlar om någon som jag släppt in och litat på. VARFÖR i helvete kan man inte vara ärlig då, när man får den respekten av mig? VARFÖR????? Blir så jävla less. Skit.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0